RETURNERING OG TILBAGEBETALINGER

Nyd godt af GRATIS RETURNERING, hvis du befinder dig i Danmark.

ANDRE LANDE? Du er selv ansvarlig for returneringen.

 (For information om GRATIS FRAGT og FRAGTOMKOSTNINGER klik her)

 

ØNSKER DU AT LAVE EN RETURNERING?

Du har 14 dage til at returnere en del af eller hele ordren, der er placeret på Rabenssaloner.com.

Det gælder både varer til fuld pris og udsalgsvarer. Oplever du problemer, eller hvis leveringen ikke kommer til tiden, så tøv ikke med at kontakte os – vi hjælper dig.

  

HVORDAN FORETAGES EN RETURNERING?

Alle ordrer, der inkluderer en forudbetalt returlabel > Brug venligst den til returnering. Du kan ikke returnere i vores butikker. 

For ordrer, der ikke inkluderer en forudbetalt returlabel > Du er ansvarlig for at betale for returneringen. Forsendelsesomkostninger kan ikke refunderes. Vi anbefaler, at du opbevarer din kvittering som bevis for afsendelse af pakken.

Husk venligst: Brug ikke en pakkeshop/afhentningsløsning – derved kan vi kan ikke modtage den. 

Hvis du ønsker at returnere en eller flere varer, skal du følge disse trin:

1) Marker årsagen til returnering på varelisten. Det står på den faktura, du har modtaget sammen med din ordre.

2) Vedhæft din returformular sammen med varen og brug den originale emballage. Returformularen er din kvittering og bevis på dit køb. 

3) Send pakken til:

System Transport
Att: Rabens Saloner
Kumlehusvej 1
4000 Roskilde
Danmark 

Bemærk venligst: Hvis du har bopæl uden for EU, så sørg for at vedhæfte returformularen på ydersiden af ​​din pakke ved siden af ​​forsendelsesetiketten.

 

BYTTE TIL NOGET ANDET?

Vi er desværre ikke i stand til at tilbyde ombytning. Heldigvis er der en nem løsning: Hvis du gerne vil have en anden størrelse eller farve, eller måske en helt anden vare, skal du blot returnere dine varer som nævnt ovenfor og så afgive en ny ordre.

 

TILBAGEBETALING

Lige så snart vi har modtaget din returnerede pakke, behandler vi den hurtigst muligt. Når vi har behandlet den, får du besked på e-mail. Beløbet for ordren vil blive returneret til din konto med den oprindelige betalingsmetode. Vær derfor opmærksom på, at det kan tage 2-30 dage, før beløbet når din konto, afhængigt af din kortudbyder.

Forsinkede eller manglende tilbagebetalinger? Hvis du ikke har modtaget din refusion endnu, skal du først tjekke din bankkonto igen. Kontakt derefter dit kreditkortselskab, det kan tage noget tid, før din refusionen officielt er offentliggjort. Dernæst skal du kontakte din bank. Der går ofte en vis behandlingstid, før en refusion bogføres. Hvis du har gjort alt dette, og du stadig ikke har modtaget din refusion endnu, bedes du kontakte os på hello@rabenssaloner.com.

 

ÅRSAGER TIL AT DIN RETURNERING IKKE BLIVER GODKENDT

Du returnerer for sent, du har ikke vedlagt bevis/kvittering på dit køb eller også er varerne ikke i samme stand, som du modtog den/dem.